loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Zdravo imam 23 godine. Momak mi je pregrub dok vodimo ljubav, imam užasno česte sraćke od grubog se*sa…




Zdravo imam 23 godine. Momak mi je pregrub dok vodimo ljubav, imam užasno česte sraćke od grubog se*sa, ne trebam se napinjati prilikom velike nužde, pokušala sam razgovarati s njim u vezi toga ali ne tangira on mene ni dva posto, on jednostavno voli grubo i tako mu odgovara.

loading...

Volim i ja, zato smo si u početku veze i odgovarali i bilo je super, ali u zadnje vrijeme se*s je postao sve grublji i jači, udarao mi je šamare, udarao me po gu*i itd jednostavno on uživa u tome da mene boli, još ako krenem plakat, to mu je veći gušt.. Neznam dali om ima neki problem u glavi ili neku psihičku smetnju uglavnom trebala bi mu preporućii nekakvu stručnu pomoć ili šta jer se stvarno bojim da me u toku se*sa ne povrijedi, mislim da mi to ne treba… Jednom sam mu rekla za to pa je počeo vikati na mene i reko mi da niisam normalna.



Nema komentara:

Objavi komentar