loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Danas, u kratkoj suknji, sa čistom kosom, 2 grama šminke otišla na fakultet….





Danas, u kratkoj suknji, sa čistom kosom, 2 grama šminke otišla na fakultet. Momci, njih dvojica mentola sa moje godine stoje na metar od mene odmeravaju i komentarišu -Pogledaj je, ovu što se hladi… kao drolja je.”


loading...

Gledam u jednu tačku ne obraćajući pažnju, kad oni opet -Pogledaj je sad,okreni se.. I onda nešto čini mi se vulgarno počnu da komentarišu. Sram vas bilo, da li mislite da sam budala da vas ne vidim i ne čujem a stojite na metar od mene. Ovaj novi zakon o zaštiti žena, više je poslužio kao provokacija nego što će ikome pomoći, dobacivanja nikad više nego u ovih poslednjih mesec dana. Samo da poludim i ja, suzavac pravo u facu, pa ti posle gledaj s kim si našao da ubijaš dosadu i da se sprdaš.



Nema komentara:

Objavi komentar