loading...

Ref

mmm

petak, 23. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam višak kilograma. Veliki višak, ceo život i puno kompleksa zbog toga. Nevinost sam izgubila sa 21 jer sam čekala pravog da me probije…





Imam višak kilograma. Veliki višak, ceo život i puno kompleksa zbog toga. Nevinost sam izgubila sa 21 jer sam čekala pravog da me probije. Naravno, dečko nije bio pravi. Posle njega dve godine ništa. Samopouzdanje na nuli. Onda je došao sledeći, par puta spavali i ćao. Posle treći, pa četvrti. Bio je i peti kojem sam pružila oralno zadovoljstvo. Sa svakim sam spavala samo da sebi podignem samopouzdanje, da se ne osećam kao najružnija osoba na svetu.


loading...

Nijednom nisam ništa značila, niti je on meni. Šta hoću da kažem? Kajem se, jer sam ispala glupa i laka, a osećam se tako samo zato što neke društvene norme smatraju nas debele drugačijima, kao da smo niža rasa. Da se drugačije ophodimo prema ljudima sa viškom kilograma, niko ne bi imao kompelkse i sve bi bilo drugačije. Razmislite o tome pre nego nekome sledeći put kažete da je debeo!



Nema komentara:

Objavi komentar