loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Bilo je ratno vrijeme. Sestra i ja smo morali otputovati u Njemačku kod rodbine. Do tada nisam sestru gledao kao se*sualni objekt…





Bilo je ratno vrijeme. Sestra i ja smo morali otputovati u Njemačku kod rodbine. Do tada nisam sestru gledao kao se*sualni objekt. Iako sad vidim da je pi*ka i pol. Bila je starija od mene 4god Utegnuta linija, kratka kosa i male si*e  (što sam kasnije vidio) Vrijeme je prolazilo a zbog jezične barijere nisam mogao smuvati niti jednu djevojku.  Dr*ao sam po sječanju na bivše ali i ono je dosadilo. I tada jednom dok je kuća bila prazna (rodbina otišla na neku feštu) krenuo sam izd*kati u WC. Ušao sam bez kucanja i zaključao vrata. Odmah sam ga izvadio koji je već napola bio u erekciji. Bio je normalne veličine 18-19cm ali dosta debel.



loading...

Kada sam podigao pogled ostao sam ukipljen. Sestra je stajala ispred kade s zadignutom nogom na rub kade. Gledala je zbunjeno u mene a i ja u nju. Svjetlost s prozora obasjavao je njeno me*unožje. I tada sam prvi put vidio sestrinu pi*u. Najljepša pi*ka u mom životu. Primjetio sam da i ona gleda u moj …što me je još više na*alilo… Ne znam koliko smo se gledali ali znam da je ona nakon nekoliko trenutaka rekla “Mrš napolje kretenu!”
Izletio sam van i uletio u sobu. Izd**ao sam ku*ac i svr*io kao nikad u životu. Morao sam krpama skidati sp**mu sa natkaslića.
Sestra mi nije izlazila iz glave.
Odlučio sam barem skupiti maštarije za d**anje jer me bilo strah išta pokušati. Tako sam je redovito gledao kako se tušira. Imam osjećaj da je znala pa je često nakon brisanja tijela mazala losion po pi*kici i mastrubirala. Nažalost uskoro smo se vratili svojim domovima. Viđali smo se poslije ali samo na obiteljskim skupovima. Ovo nezaboravno iskustvo više se nije ponovilo. I kad se vidimo ne spominjemo to.



Nema komentara:

Objavi komentar