loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Jedne prilike,ljetno doba,10h,ja i muz smo ipak ostali doma,nismo nigdje izlazili,i tu smo vodili ljubav,i u…





U braku sam sa muzem kojeg volim neizmjerno.Nemamo djece jos,tako da smo sami,i uzivamo koliko god mozemo.Zivimo u jednoj mahali gdje su kuce sve jedna do druge,znaci samo zid ih razdvaja,i to je tako ruzno da ne mozes kako treba ni pricati u svojoj vlastitoj kuci,komsije to odmah cuju.Jedne prilike,ljetno doba,10h,ja i muz smo ipak ostali doma,nismo nigdje izlazili,i tu smo vodili ljubav,i u jednom trenutku culi smo nasu komsinicu kako nam lupa u zid.


loading...

Mislim ljudi ja od stida ne bi smjela to nekom uradit, ako se neko voli,neka uziva koliko god moze. Dva dana sa posla na posao dok sam isla i vracala se,na drugi sam ulaz ulazila,samo da je ne vidim. Od stida sigurno nije,jer i ona,a i svako drugi to rade,i mi nju i muza joj cujemo,pa nikad nismo reagovali na to.A ona to zna.Krivo mi je samo na nju.




Nema komentara:

Objavi komentar