loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ubrzo su me upoznali svi splavovi, klubovi… Nema mesta u koje nisam mogla da udjem. Naravno sa izlascima isla su i opijanja i masovna cascavanja tipova sa strane koje su u meni videli dobar komad …




Imam kompleks kad vidim lepsu i zgodniju devojku od sebe sa velikim grudima. Budem smorena ceo dan. Kad vidim ove devojke po klubovima brate prosto savrsene koza, bez celulita, prelepe… Onda sam rešila da promenim život za 300 stepeni. Ubrzo su me upoznali svi splavovi, klubovi… Nema mesta u koje nisam mogla da udjem. Naravno sa izlascima isla su i opijanja i masovna cascavanja tipova sa strane koje su u meni videli dobar komad mesa koji bi odvalili kada bi im se pruzila prilika.


loading...

To veče u jednom baru kod šanka bila sam u uskoj suknjici i gore skoro providnoj bluzici koja je nagovestavala boju mog brusa i si*e koje za svoju velicinu stoje sasvim dobro. Jedan nabudjeni lik kod sanka poceo je da me mazi po ruci i da mi ide ka si*ama, nije mi to toliko odgovaralo cak ni ovako pijanoj ubrzo otisli do WCa na prvu smestio na da klecim ali sam bila u poprilicno nezgodnoj poziciji. Idalje sam klecala sa polupodignutom suknjicom, sis*ma koje samo sto mu oci nisu iskopale i sa njegovim rukama na ramenima koje nisu davale da mrdnem bilo gde. Umazao mi je facu i samo ustao i otisao. Isto vece me je od ku*ca odvalio jos jedan momak od koga sam dobila i pare za taksi i to toliko da sam mogla da izguram nedelju sa tim parama. Ovo mi je postala navika kasnije.moram vam jedno priznati uzivala sam mnogo i to bas MNOGO



Nema komentara:

Objavi komentar