loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: tada sam bila balavica sa jedva 15 godina, ali on je mene PROBIO i ja…





Pre 3 godina sam imala jednog dečka sa kojim sam bila relativno dugo, potajno smo bili zajedno jer je bila razlika u godinama on 48 ja 15, nismo želeli da se ostali ljudi mešaju, za nas je znao njegov drug i koja moja drugarica, tada sam bila balavica sa jedva 15 godina, ali on je mene PROBIO i ja sam ga ludački zavolela najvise na svetu, i trebao je otići za Austriju zbog posla, bila sam skršena kad sam čula to, i znala sam da će me zaboraviti iako je on tvrdio suprotno, i kako će, kad se vrati prvo mene hteti da vidi.


loading...

Otišao je, jako me je bolelo, nisam mogla da podnesem da se čujemo ili da se vidimo kada on bude posećivao Srbiju. Mislila sam da je gotovo, iako nikad nikog nisam volela kao njega. Evo završila sam fakultet u Novom Sadu, vratila se u rodni grad, zaprosio me je i hteo da me povede u Austriju kod njega. U životu nisam toliko plakala. Prava ljubav ne zna za godine i ostaje zauvek.



Nema komentara:

Objavi komentar