loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prodavala sam telo muskarcima celo proslo leto da bih imala…





Imam 20 godina, studiram,na budzetu sam.Moja mladja sestra je u srednjoj skoli,odlican djak.Prodavala sam telo muskarcima celo proslo leto da bih imala za koji komad nove garderobe, za neko sitno zadovoljstvo, da popijem sa drugaricom kafu i slicno. Od roditelja ne dobijam bukvalno nista,osim osnovnog.I ne,necu napisati zadovoljna sam onim sto imam,jer nisam!


loading...

Nisam zadovoljna,jer su mi roditelji sposobni i mogu zaradjivati vise nego sto sad zaradjuju na sebe,a i sa ovim novcem koji zaradjuju ne raspolazu racionalno.Nisam zadovoljna zato sto moja sestra jedina ne ide na ekskurziju,bas kao sto ni ja nisam isla,zato sto ukoliko hocu da kupim nesto sebi ne jedem nista za uzinu mesec dana.Nisam srecna jer nemam porodicu,imam majku kojoj je najbitniji moj otac,i uvek se ima para za 3 pakle cigareta dnevno i pola litre alkohola,a sve moje i sestrine potrebe su “nepotreban luksuz”.Sram bilo sve one roditelje koji su kao moji,da znate da vas se deca stide i pitaju se zasto ste ih pravili,ako ste sami sebi dovoljni!



Nema komentara:

Objavi komentar