loading...

Ref

mmm

četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST: Te večeri, bila sam jako na*aljena, gledala sam ero*ski film….mokra sam bila, mašta je proradila, ludilo.Muž je došao nešto kasno, umoran od posla, bezvoljan.Navalila sam na njega…





Te večeri, bila sam jako na*aljena, gledala sam ero*ski film….mokra sam bila, mašta je proradila, ludilo.Muž je došao nešto kasno, umoran od posla, bezvoljan.Navalila sam na njega, ali ništa se nije dešavalo.


loading...

Gledao je u mene kako se mazim, kako gorim…skočio iz kreveta i rekao hajde spremaj se.Pitala sam ga gde idemo, a on je samo rekao kreni i videćeš, dopašće ti se siguran sam.Seli smo u kola i krenuli  ka obližnjem gradu, ka  jednoj ispostavilo se srednjoj školi.On je izašao iz kola i pre toga mi je dao masku i rekao da je stavim na lice.Ćutala sam i gledala za njim.Iz škole je izašlo 7’8 momaka, verovatno sa treninga,Nešto je pričao sa njima, neki su se smejali, neki odmahivali rukama i otišli.Nešto im je davao, nisam videla šta.Petorica su krenula sa njim ka kolima, uplašila sam se malo.Zaustavili su se nedaleko od kola kada mi je on prišao i rekao da izađem.Izašla sam, i tada mi je rekao svoju nameru…bila sam zblanuta, ali priznajem i veoma zaintrigirana, jer sam još uvek bila jako na**ljena.Rekao mi je…pošto te nisam izveo nigde za godišnjicu braka, ovo ti je moj poklon.Rekao mi je da se okrenem i oslonim rukama na zadnje sedište.Pravila sam se NAIVNA, MADA SAM OSEĆALA ŠTA NAMERAVA.Skinuo mi je gaćice…i pozvao jednog od njih.Osetila sam ruku tog srednjoškolca na svom du*etu….izvadio je svoju ki*u…navukao kondom i prošao njime kroz usmine….tako da sam maltene odskočila.Osetila sam kako ulazi u mene, nije mu bio veliki…uhvatio me je zakukove i navlačio…Brzo je svr*io.Za njim je došao drugi…..oh bio je poveliki.Muž je seo na zadnje sedište tako da sam mu mogla p**ušiti….to ga je uzbuđivalo do ludila.Onaj klinac me je tu**o žestoko, osećala sam kako njegova jaja lupkaju….mazio mi je palcem č*ar, bockao ga….nisam htela ni smela ništa reći, ali sam ga želela i u gu*i.Kao da me je čuo…na kvarno je skinuo kondom i sjurio mi ga u gu*u…….Malo me je zabolelo ali sam mogla vrištati od zadovoljstva.Osetila sam kako pulsira…zastenjao je i nije ga vadio…osetila sam kako kulja..kako se izliva litra sp**me u mene.Curilo je niz butine…….Ostali su malo negodovali jer su me morali tu**ti preko njegove sp*rme…ali im nije smetalo puno….Sledeći je brisao maramicom…..tu*ao me je u ribicu……kada ga je izvadio svr*io je po g**i…..Peti je bio najmlađi, verujem da nije imao više od 15 godina…nećkao se, a oni su ga gurkali i šaputali”hajde, sada ti je prilika budalo”…ukapirala sam da je bio nevin.Ali kada sam osetila…imao je najveći od njih…oni su se smejurili….Ušao je polako….dlanovi su mu bili znojavi.Tu*ao me je lagano, verovatno se bojao da ne sv**i pre vremena….dobro je to radio, mačkica mi je bridila, palila me je misao sa koliko njih sam te večeri…bilo mi je uhhhh.Ubrzavao je, prosto me je cepa, a ja sam mužu gutala do ja*a……kako je mali svr***ao, tako je i moj muž sv**avao i punio mi usta…..Dok me je tu*ao….kondom je pukao, i osetila sam kako prska u meni, stiskao mi je gu*ove, zabijao do kraja, osećala sam ga kod  želuca…….Verovatno je sva sp**ma koja se skupljala do tada završila u meni…Osećala sam toplo niz noge…ćutala sam.Dao mi je maramicu i ja sam se obrisala, ne pričajući mužu ništa.Upalio je auto i krenuli smo nazad,,,,ja sam odmah zaspala…



Broj komentara: 6:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem zato što kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju Vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž ostavio me je za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.GBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se kroz te podatke kontaktiraju Dr.GBAZARA TEMPLE; ( agbazara@gmail.com ) ili ga pozovite, WHATSAPP: ( +2348104102662 ).

    OdgovoriIzbriši
  2. U braku sam sa suprugom već 24 godine, a veći dio toga smo bili sretni. Nakon što smo se vjenčali samo godinu dana, saznala sam da očekujem naše prvo dijete.
    Bili smo sretni zbog toga, ali na polovici trudnoće počeo je glumiti čudno i otkrio sam da ima vezu s djevojkom s kojom je radio.
    Razgovarali smo o tome, a on je rekao da ga je samo progonio pomisao da je roditelj. Prošli smo kroz ovo vrlo teško vrijeme i četiri godine poslije smo imali još jedno dijete.
    Imali smo sretne par godina nakon toga dok nije stigao do 39. i opet, njegove su akcije postale vrlo sumnjive. Suočio sam se s njim, ali bez ikakvog dokaza on je zanijekao vezu i vratio se suprugu kojeg sam poznavao i volio. Iako sam ozlijeđen, pokušao sam se preseliti i staviti dolje na njega približava se 40 godina i da ima krizu srednjih godina.
    Duboko dolje, nisam to vjerovala, i postala sam prijateljski s tipom iz posla, vjerojatno da bih dobio vlastitu leđa. Nismo imali vezu, premda smo se samo slagali. Ali moj je muž jedan dan vidio tekst i suočio me s njim. Drago mi je što je pronašao poruku jer sam htio da on osjeti kako me osjećao.
    Prije dvije godine ponovno sam postao sumnjičav i znam da je imao još jednu vezu. Čak sam pronašao i kondome, ali opet on to odbija priznati ili raspravljati o tome i konačno se ispričavam zbog optuživanja, odjednom prije 5 mjeseci mi je rekao da želi razvod da više ne može nastaviti brak, to je varanje na njemu pokušajte objasniti razlog zbog kojeg smo obojica međusobno slati poruke, ali nije vidio da je to dobar razlog, ne mogu se odseliti, ne mogu se kretati sa svime što je jednostavno komplicirano, nemam izbora ali drugima za pomoć od svetog Poslanika, kad sam vidio neke komentare o njemu na Facebooku, ozbiljno sada imam s radošću i srećom, sada moj suprug koji su podnijeli zahtjev za razvod, sada se mijenjaju za to, a to je onaj koji je aplogiezing za njegovo djelovanje prema meni, od dana kada sam kontaktirala proroka za pomoć.I nastavljamo dijeliti o njemu radi vraćanja doma .. ako vam je potrebna kočnica koja je istinita u vašem braku ili u vašem životu, kontaktirajte ga i vidite što će se dogoditi .. poloprophet8 @ gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jos kvalitetnih erotskih prica i ekstra vrelih ispovesti mozete pronaci ispod:

    PUSENJE KURCA

    DRKANJE KURCA

    JEBANJE U GUZU

    NAJBOLJE EROTSKE GAY PRICE

    Uzivajte u citanju najnovijih i najboljih tekstova samo na nasem jeziku! ^.^

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, mogu se složiti s činjenicom da su neki tzv. čarolije VARAČA, jer sam prije nekoliko tjedana postala žrtva jer sam bila toliko nestrpljiva da vratim svog ljubavnika Pavišića, kako da znam da su neki čarolije prevara je li to kada počnete komunicirati s njima e-poštom ili telefonom Whatssap, a nema dokaza da je vaš posao obavljen, bilo da vam pokažete fotografije presjeka na njihovoj sljepoočnici tijekom postupka ljubavnog pravopisa ili tražite od uroka da vam kaže Što učiniti kod kuće, postupak ljubavnog pravopisa mora biti praktičan izgovaranje molitvi zagona također u vašem osobnom slobodnom prostoru kod kuće. Drigbinovia je stvaratelj ljubavne čarolije jer će vam reći kako sami napraviti ljubavnu čaroliju u vašem domu, slobodnom prostoru noću, kada svi drugi spavaju u vašoj kući, a onda će vam Drigbinovia dati upute kako učiniti da molitva ljubavne čarolije djeluje sami bez ometanja ili traženja više novca. ovo je kako razlikovati od lažnog čaranja ljubavne čarolije i stvarno dobrog radnog čarapa koji dobro funkcionira. To sam otkrio i to mi radi nakon što izgovorim neku molitvu zagona u vlastitoj kući, Drigbinovia mi kaže sve što je trebalo učiniti. Pažljivo sam pratila sve njegove upute i u sljedeća dva dana primila sam telefonski poziv od mog bivšeg ljubavnika Pavišića, vratio mi se isti tjedan kada je učinjena ljubavna molitva. ovo je vrlo istinito, iskoristio sam ovu priliku da preporučim Drigbinovia ljubavni čarolija kanal svima koji traže pravog ljubavnog partnera da hitno vrati bivšeg ljubavnog partnera doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp ga na +12162022709 ili Viber +12066713285 hvala svima na izvlačenju vrijeme je za čitanje i želim vam svima puno sreće i sreće u vašoj ljubavnoj vezi/brakovima. Bog te blagoslovio.

    OdgovoriIzbriši
  5. MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam puno DR ISIKOLO što mi se moj bivši dečko vratio. Moje ime je Nela Jayden i pišem ovo divno svjedočanstvo u pogledu ovog čovjeka. Ostvario mi je sve želje. Moj dečko i ja hodali smo više od 3 godine i iako smo imali toliko svađa, ali nikada nismo razmišljali o prekidu. Jednog dana me nazvao telefonom i rekao mi kako je umoran od veze i ne vidi kamo idemo. Mjeseci su prošli, a moj dečko me više nije kontaktirao i više se nisam čula s njim, a mobitel mu je bio isključen. Znala sam da moram potražiti pomoć zbog tolike ljubavi koju gajim prema njemu. Kontaktirala sam ovog sjajnog čarobnjaka jer nikad prije nisam kontaktirala nikoga i kažem vam da me nakon tjedan dana kontakta nazvao moj bivši dečko i tražio da me vidi nakon 48 sati, on je odradio posao za mene da se pomirim sa svojim muškarcem. Još uvijek sam zadivljen njegovim velikim moćima. Obećao sam da ću svima očitovati vaša djela i molimo vas da kontaktirate ovog čovjeka da vam pomogne putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili ga također možete WhatsApp/Viber na +234-8133261196

    OdgovoriIzbriši