loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Njegova zena koja se skoro porodila i dolazi svaki dan da mi nudi ora*ni se*s u….





Imam uspesnu firmu i zaposlio sam dobrog prijatelja koji nije imao sve kvalifikacije, na solidno placeno radno mesto. Mislim da sam pogresio, ali ne iz razloga za koje mnogi misle. Covek radi daleko vise od svih drugih, za kratko vreme ne samo da je opravdao moja ocekivanja, vec je daleko prevazisao. Njegova zena koja se skoro porodila i dolazi svaki dan da mi nudi ora*ni se*s u znak zahvalnosti sto sam pruzio njenom suprugu dobar posao.



loading...

Uvek sam je odbijao ne bih mogao nikad prijateljestvo sa njenim muzem da pokvarim. Žena ima puno, malo je pravih prijatelja. On je posao savladao u roku od 4 meseca iako sam racunao da ce mu biti potrebno godinu dana. Problem je sto je i previse odgovoran, opterecen je poslom i da me ne izneveri jer je ovo prvi put da dobije posao preko veze. Zove me cesto nakon radnog vremena da me informise o najnovijem statusu, da proveri sa mnom dalje korake. Kada je na odmoru nosi laptop kako bi pratio situaciju. Njegov privatni zivot trpi, ima zenu koja umire za s*x, imaju malo dete. Znam da se neke firme interesuju za njega i sada sam u dilemi da li da ga pustim, jer verujem da bi se tamo komotnije osecao, da ne bi imao to breme da nekome nesto duguje, ili da ga ostavim, jer tesko da cu naci takvog radnika u kojeg imam apsolutno poverenje.



1 komentar:

  1. VIRTUAL MAX. - TITONICS OF DOG
    VIRTUAL MAX. is a 3D DOG. by ford fusion titanium 2019 TOTO. Based in Czech. VIRTUAL MAX. - VIRTUAL MAX. VIRTUAL MAX. 5. VIRTUAL MAX. The game is titanium earrings hoops based polished titanium on a classic titanium carabiners Sega titanium 170 welder Genesis game

    OdgovoriIzbriši