loading...

Ref

mmm

četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST: Skoro dve godine sam bila u vezi sa jednom likom. Moja porodica finansijski mnogo bolje stoji od njegove…





Skoro dve godine sam bila u vezi sa jednom likom. Moja porodica finansijski mnogo bolje stoji od njegove. Tu su bile price klinacke kako cemo ostati zajedno zauvek. On se stalno zalio kako nema ovo/kako nema ono. U pocetku mi je bilo zao,uvek me ubedjivao dobrim se*som i kako sam bila ubedjena da cemo ostati zajedno zauvek, ja mu kupovala sta mu fali. Vremenom on se poceo ponasati ko da se podrazumeva da ja treba da ga finansiram.


loading...

Odeca, kozmetika, cigarete, kafici itd. Bilo je ocigledno da me iskoriscava zbog novca, ali ja budala ubedjivala sebe da nije tako. Ostavio me je leta prosle godine, nakon sto smo o trosku mojih isli na odmor, i to ne uzivo, nego preko fona, i jos mi onda preko drugara porucio da mu ne trebam, da ide u Grcku i da ga tamo cekaju Grkinje. Par dana sam tugovala, i zahvaljujuci prijateljima se sabrala, i viza mi tu pa sam do Cikaga otisla malo 🙂 Izduvala se, bila u nekoliko veza bez obaveza, i sad sam u vezi sa covekom kog znam zahvaljujuci od bivseg. Hvala Bogu, nisu ni slicni.



Nema komentara:

Objavi komentar