loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Abortirala sam sa 15. jer sam bila opsednuta se*som…





Abortirala sam sa 15. jer sam bila opsednuta se*som. Bila sam devojka koja zavlači 10 momaka, i smatrala da je to u redu. Počela sam se drogirati sa 17 godina, u tom periodu ništa nisam postigla osim što sam bila prodavačica vlastite vagi*e za gram kokaina.



loading...

Mesec dana kasnije naklo sam počela da propadam, na visinu 180cm bila sam teška svega 45kg, žudela sam za kokainom, alkoholom, za loše društvo, volela sam dobra kola, poznatog momka koji može sve da mi priušti. Danas imam 32 i sama sam… bojim se da nikada vise necu biti majka a to zelim vise od icega na svetu. Psihicki od tada vise nisam ista… razbolila sam se. Ne mogu da vratim vreme jer da mogu nikad to nebi ponovila. Zao mi je...



Nema komentara:

Objavi komentar