loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Planiram da se osvetim decku na najgori način. Ubio me je u pojam, napravio jadnicu od mene, koju jedna njegova rec moze da unisti…




Planiram da se osvetim decku na najgori način. Ubio me je u pojam, napravio jadnicu od mene, koju jedna njegova rec moze da unisti, koja ga moli da ne ide, koja ne zna da ga odbije. Upala sam u depresiju, a sama sam bez igde ikoga. Njemu sam dala sve. Kriva sam sto sam dala na sebe. Udario me i gurao, zbog jako glupih razloga i svoje nervoze, govorio mi je da crknem sama, da sam seljanka, kurva, spustao me pred drustvom i slicna ponizavanja.


loading...

Mislim da me i vara. On je prelepi manipulator koga svi vole, a ja… Postala sam senka sebe. Nekad najcistija ljubav se pretvorila u pakao i oboje smo krivi, ali on igra prljavo, sto cu i ja da usavrsim u narednim mesecima. Ako ga oteram plasim se da ce mi napraviti pakao od zivota sa snimcima i nekim stvarima koje zna o meni, zato moram da odigram ovo pametno. Osveta je otrovna i teska, ali da bih sebe spasila moram da ga izigram kao sto je i on mene, samo tako cu povratiti samopostovanje i samopouzdanje…



Nema komentara:

Objavi komentar