loading...

Ref

mmm

nedjelja, 25. lipnja 2017.

ISPOVEST: kada sam vidjela KOLIKI MU JE… uhvatio me…





Jako sam mala, mislim ima ja 20 godine, ali sam jako nisaka, imam samo 1,5 metar… Iskreno cijeli život imam kompleks manje vrijednosti zbog toga, osjećam se manje bitnom u odnosu na “normalne djevojke, mislim djevojaka normalne visine, ali sam se na sve načine i svim silama trudila da to sakrijem. Momak sa kojim sam bila bio je košarkaške visine, skoro 2 metra. Jednostavno već sada razmišljam o mojoj budućoj djeci i ne bih željela da pokupe moj gen fizičkog izgleda i tražim visoke momke.


loading...


U početku veze je sve donekle bilo OK, bilo mi je fora kada me uprti gore viskoko i ljubi, osjećala sam se baš moćno, ali…nakon par mjeseci zabavljanje, ljabakanja i maženje došao je dan kada smo odlučili da “idemo do kraja”, da vodimo ljubav… čim smo se raspremili i kada sam vidjela KOLIKI MU JE… uhvatio me neopisiv strah. Vjerujte da mu je veličine moje podlaktice. Razmišljala sam da ga odma zaustavim i da mu nikako ni ne dozvolim da “uđe u mene” sa tim čudivištem, ali sve se odvijalo prebrzo, a i on je toliko bio napaljen da nisam imala vremene ni za kakvu reakciju. Tek kada je ušao u mene za mene je nastao pravi problem. Tada je počeo nekontrolisano brzo i jako da to radi, na trenutke je bio van sebe, a moje sitno krhko tijelo se bukvalno raspadalo. Još kada uzmete u obzir da ima skoro 100 kila, kosti mi je lomio. Trajalo je, i trajalo, vječnost, a bol je bila sve veća. Taj odnos sam nekako preživjela, samo ja znam kako, cijeli vikend sam bila prikovana za krevet i tada sam odlučila da prekinem sa njim. Nisam mogla da prihvatim, a vjerovatno ne bih mogla ni izdržati to raditi svakodnevno sa njim. Trenutno sam bez momka, male ne želim, velikih se plašim, ne znam šta da radim




Nema komentara:

Objavi komentar