loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Prica je istinita stoga necu koristiti imena ni lokacije.. Jednog ljeta bili smo na moru mama i ja sami. tada sam imao 16 godina , smede kose plavih ociju i povecim ku**em …





Prica je istinita stoga necu koristiti imena ni lokacije.. Jednog ljeta bili smo na moru mama i ja sami. tada sam imao 16 godina , smede kose plavih ociju i povecim ku**em malo mrsavog tijela, mama je tada imala 44 godine, od kada sam usao u pubertet moja mamica me pocela paliti, svakog ljeta na moru sam ju gledao golu
dok se suncala , obozavam zensko tijelo pod suncem.. mozda me zato na moru posebno palila.. Kako smo bili sami na moru naravno cijele dane smo provodili zajedno,, inace imamo obicaj svi u obitelji kada dodemo na more, ici okolo na zabacene plaze gdje nema ljudi. Tako je bilo i tog ljeta mama i ja smo se
uputili u avanturu oko otoka.. Samo se nikad nisam nadao da ce to biti i sek*ualna avantura. Krenuli smo rano ujutro dok jos nije jako sunce, nakon sat vremena hoda nasli smo lijepu plazu do koje je dosta tesko doci, tako da smo ostali tu,ja u nadi da nam nece niko doci tamo,da cemo bit sami. Sada kada razmisljam o
tome mislim da je i njoj to bio cilj, da budemo sami!


loading...


Smijestili smo se iza nekih stijena u hlad, izvadili lezaljke, mama se pocela sk**ati ,na moju srecu skinula se skroz, vec sam osijetio kako mi se lagano dize, ja inace nikad ne sk**am kupace pa nisam ni tada imao tu namjeru barem ne odma, dok se meni dizao promatrajuci mamino tijelo ona se pocela mazati kremom za suncanje te me zamolila da joj namazem leda , naravno da sam to i napravio te sam joj kao slucajno proso jednom rukom po si*i. Osijetio sam kako se trznula ali pretpostavljo sam da joj to nije smetalo. Na moje iznenadenje pitala me dali bi joj htio namazati g**u i noge odozada, Bilo mi je malo neugodno no vec sam se jako na*alio,osijecao sam da mi se skroz dignuo i stvrdnuo ko kamen, posto sam se jako naalio rekao sam nema problema, legla se na trbuh i cekala da joj njezin sin namaze njezinu lijepu guu, prizor pred mojim ocima je bio nevjerojatan,jos nikad joj nisam gledao. Minutu dve sam samo zurio u njenu gu*u,bilo mi je cudno sto se obrijala,inace je uvijek neobrijana.Uzeo sam kremu i iscijedio po gu*i i malo po nogama, poceo sam ju utrljavati prvo po nogama, polako prema gu*i ,vidio sam na njoj da joj pase i da zuri u moja nabrekli sakriven iza kupacih hlaca. To me puno oslobodilo poceo sam joj mijesit gu*u i povlacit prste po…, Poceo sam ih lagano sk**ati na sto je ona rekla, pusti budem ti ih ja skinula, ustani se.. ustao sam se i pocela ih polako sk**ati,jedva su isle preko mog dignutog, spremnog za moju mamicu..  Jos nisam bio svijestan da sam konacno dosao do onoga sto sam dugo zamisljao i sanjao. Sapnula mi je u uho da oce da ju jebem u guzu zestoko , bio sam zapanjen, ali odusevljen njenim zahtjevom. Naravno da sam pristao. Malo sam joj pljunuo na su*ak i razmazao ku**em, vidio sam da joj je su*ak dobro razraden. Zabio
sam ga unutra naglo ,mislim da je uso cijeli malo je zavrisnula od boli ali i uzitka , poceo sam lagano ali skroz do jaja. pocela je stenjat izvadio sam ga van i reko joj da izbaci sp**mu.  Komentirajte pa cu vidjet da ispricam mozda jos koju nasu avanturicu..  pozdrav svima



Nema komentara:

Objavi komentar