loading...

Ref

mmm

četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST: Matorac koji me je prašio je groktao kao vepar dok me je navlacio na svoj de*eli ku**c





Oduvek sam volela da budem igracica i promoterka, pocela sam da radim taj posao cim sam napunila 18 dina. Prvi posao mi je bio u jednoj Beogradskoj diskoteci , koju ne mogu da spominjem iz razumljivih razloga, ali to za pricu i nije toliko bitno. U glavnom ja i drugarica Ivana smo tog dana otisle kod gazde diskoteke da se dogovorimo oko posla. ja sam na sebi nosila crveni minic i ribok patike Ivana je imala teksas vruce pantalonice, uglavnom bile smo vrlo atraktivne klinke, kao sto smo i sada naravno 🙂 . Gazda je bio covek od nekih pedesetak godina, bio je krupan , istetoviran po rukama, i imao je krimi facu, oko vrata mu je visila zlatna kajla. Ponudio nas je picem uzele smo vodku , dok sam pijuckala videla sam kako mi matori merka butine , pa sam se namerno uvijala i prekrstala noge kako bi mi gacice sevnule, nisam to radila zato jer mi se on svidjao, jednostavno bio je to prirodni instikt mlade droljetine. Rekao nam je da trazi devojke koje ce da ispromovisu novu vrstu vodke, trazio je da budemo oskudno odevene, rekao da on ima majice sa logom vodke koje cemo nositi, da trebamo da igramo i sluzimo goste tim picem i budemo druzeljubive, nasmejao se rekao je, nemojte se ljutiti ako vas neki gost pljusne po gu*i ipak je to sastavni deo posla , svi smo se nasmejali i slozili da to nije problem… za to vece obecao nam je po 100 eura, dogovor je pao i mi smo otisle kuci da se spremamo. Kada smo uvece dosle diskoteka je vec polako pocela da se puni , usle smo u magacin da se presvucemo gazda je rekao da pozurimo i da smo vec trebale da budemo spremne, ja sam na sebi imala crvene duboke starke ,crne carape do iznad kolena, kratki teksas minic ispod koga su sevale providne crne tangice oko struka sam vezala tregere koje sam pustila da mi padaju niz butine i pozadi niz g**u , jer sam smatrala da je to se**i. Ivana je bila isto obucena, preko smo samo obukle kratke majice koje su nosile reklamu vodke. Pocela je ludnica, muzika je gruvala iz zvucnika, uzela sam dve flase vodke i izazovno setala kroz masu , tu sam sa njima ispijala vodkice , djuskala, osecala sam se fenomenalno, mnogi frajeri su me cascavali gurali su mi po 10 evra medju si*e ja sam se samo smesila i trpala sav novac ispod majice, i tako smo se cepile i tresle gu*ovima sve do pola cetri ujutru kada je diskoteka vec polako pocela da se prazni.Oko cetri vec je bilo prazno ostao je samo gazda sa dva prijatelja koji su takodje bili stariji i izgledali krimi i nekoliko nabildovanih momaka iz obezbedjenja. Gazda jednom od njih naredi da zakljucaju vrata od diskoteke kako nam niko nebi smetao, mene i Ivanu je pozvao da sednemo kod njih, prisle smo i sele bila sam prilicno umorna i pripita od Vodke koju sam pila sa gostima. Gazda me pogleda i rece mi, nisam mislio da sednes tu , nego na sto, nasmesila sam se i rekla kako ga ne razumem, to mi je bila velika greska , jer mi je vec sledeceg trenutka zveknuo takvu samarcinu da sam odmah pisnula u gace..Poceo je da vice i sve snage: Sta ne razumes kurv***no smrdljiva… ima da budete je*ane sada !.. Uhvatio me za kosu i bacio na sto medju case, drugi njegov ortak mi je sirio butine i cepao tan*ice, htela sam nesto da progovorim , ali mi je vec sledeceg trenutka gazdin debeli ku**c bio duboko u ustima, a onaj drugi njegov drug me je krvnicki na*ijao na ku*ac, bila sam nataknuta na dva matora k**ca koja su me rendisala bez milosti, krajickom oka sam spazila kako i momci iz obezbedjenja i konobari, skidaju odecu i na***vaju k**cine cekajuci svoj red da isprazne svoja muda u dve se*si klinke.


loading...

Cula sam Ivanu kako stenje i znala sam da se i njoj desava isto. Shvatila sam da vise nema povratka i da moram da se prepustim, matori koji me je prašio je groktao kao vepar dok  me je navlacio na svoj de*eli ku**c, gazda diskoteke me je drzao za kosu i njegov kurac mi je bio i dalje u ustima …. i ne…. to nije bilo pusenje..covek me je bukvalno je**o u usta, lice mi je bilo prekriveno pljuvackom i njegovim sokovima…. svo vreme je urlao … je*i ku**u smrdljivu…. natakni je do muda brate… zato su dr**e placene….vikao je svom ortaku. Odjednom matori koji me je je*ao poce da urlice i da me steze za bokove i sve jace da nabija zmiju u mene , shvatila sam da se blizi kraju,. nisam mogla da kazem jer mi je zmija i dalje bio u ustima ali sam pomislilia  nemojte u mene molim vas…ali uzalud , jedan , drugi , treci, vreli mlazevi sp**me su spricali direktno u moju utrobu covek je bez pardona praznio svoja muda u meni. I gazda poce da mi svr**va u usta, pokusala sam da izvucem zmiju , ali me on uhvati jos jace za kosu i steze mi vilice i poce ponovo da urla: gutaaaaj , gutaaaaaj , gutaaaaj vikao je dok mi je punio usta spe**om.Htela ja da gutam ili ne spe**a mi je spricala u grlo. Kada je sv**io zavali se u separe , ja nisam stigla ni da dodjem sebi a jedan istetovirani lik iz obezbedjenja me zgrabi i presavi preko stola…. obrati se nekome je volim s,gu*a ! Nisam se ni namestila , a lik me zgrabi za kukove i zmija od nekih 21 cm mi onako na suvo zveknu direktno u du*e, aaaahhaaaaaaa vrisnula sam , pljass odmah je stigla samarcina , cuti kucketino smrdljiva , glas da ti nisam cuo, drugi mi prinese ku***nu pred lice i konstatova , brate ova klinka mnogo vristi mora da joj se zapuse usta… i ponovo sam u tren oka  bila nataknuta na dva tvrda ku**a , samo ovog puta ku**c je bio u gu*i , momak je bio ogroman nabildovan drzao me je za bokove i nabijao ga sve do muda u moje du*e, lik kome sam pu*ila mi je naredio da mu masiram mu*a dok mu pu*im , znala sam da cu biti bivena ako ne poslusam pa sam pocela nezno da mu stiskam natekla m**a.I tako su se redjali na nama likovi iz obezbedjenja  , punili nas nabreklim ku****ama, naravno vecina spe**e je zavrsila u nasim ustima,  gu*i ili pi***ci,ja i Ivana smo bile bukvalno unakazene od ku**a to vece , kada su nas pustili i kada smo krenule meni su sve klecala kolena, osecala sam kako mi niz butine klize ostaci sp***e ali nisam imala cime da se obrisem.Gazda nam je na rastanku dao po 500 evra cak po 400 vise nego sto smo se dogovorili, seretski se smejao i rekao kako je zadovoljan i da nas uskoro ocekuje opet.



Nema komentara:

Objavi komentar