loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 16.godina i resila sam da se za letnji raspust zaposlim. Nasla sam posao da redjam vocke za lepu platu van mog grada.Majka je pristala i ostali,ali moj brat je nepodnosljiv….





Imam 16.godina i resila sam da se za letnji raspust zaposlim. Nasla sam posao da redjam vocke za lepu platu van mog grada.Majka je pristala i ostali,ali moj brat je nepodnosljiv. Gazda dobar čovek postala sam dosta bliska s njim. Čak kada završimo ostanemo posao i kada odu radnici mi se kre*emo, oralno zadovoljavamo.


loading...

Moj brat misli da cu ga izdrzavati Ima 22 godine ne zeli da radi,  niti bilo kakav rizik da napravi u zivotu,zivi od novca moje majke i duri se poput deteta zato sto idem, jos je punio glavu babi kako ce tamo da me siljuju, da necu ziva da se vratim, samo zato sto odlazim u drugi grad, ne prica sa mnom zalupljuje vrata.Izvini brate, ali ja od tvog straha ne mogu da zivim sutra, ako nesto hoces od zivota moras da se iscimaa i das.



Nema komentara:

Objavi komentar