loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Visoka sam samo 155 cm i imam manje od 50 kg, dok je moj muž preko 190 i preko 100 kg. Dok smo se zabavljali bilo mi je fora kada me uprti, ljubi, osjećala sam se baš moćno….





Visoka sam samo 155 cm i imam manje od 50 kg, dok je moj muž preko 190 i preko 100 kg. Dok smo se zabavljali bilo mi je fora kada me uprti, ljubi, osjećala sam se baš moćno. Obzirom da sam iz pobožne porodice nevinos sam čuvala za prvu bračnu noć i tek tada su moji problemi nastali. Jednosavno je preveliki u svakom smislu te riječi i dosta je grub u krevetu. Naprosto me slomi kada se sa svojih 100 kg navali na mene. Od početka ga molim da bude osjećajniji i nježniji i obeća mi, ali kada kada uđe u mene kao da izgubi razum i naprosto podivlja. U braku smo jedva godinu dana i ozbiljno razmišljam da se razvedem od njega iako ga volim kao Boga, jednostavno bojim se za svoje zdravlje. Evo baš sinoć mi je bila možda najgora noć od kada smo se vjenčali. Sinoć je na moje veliko iznenađenje odlučio da promijeni “rupu” i nagurao ga je gdje po meni ne treba.


loading...

ANALNI OTVOR! Ljudi moji koja je to bol bila, a na kraju kada se navalio na mene vjerujte da sam mislila da će da mi slomi kičmu. JEDNOSTAVNO SAM SHVATILA Da NISMO JEDNO ZA DRUGO I DA MI TREBA NEKI ČOJČIĆ MOJE VISINE, MISLIM PRIBLIŽNO MOJE JER Ja SAM BAŠ MALA.



Nema komentara:

Objavi komentar