loading...

Ref

mmm

subota, 24. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ona je pocela da meni preti, mojoj porodici. Slala neke …





Bio sam sa jednom cudnom devojkom duze vreme u vezi. Devojka bez prijatelja, poznanika, bolesno ljubomorna, bez postovanja prema drugima, lenja i bez tolerancije. Svoju majku je predamnom nazivala k*rvom, meni je cak pretila par puta, zivela je u nekim snovima i romanima. Bez osnovnog znanja, ne kazem imam i ja mana ali ona ima i previse. Ispocetka nisam ni pomisljao da je takva ali kasnije sam skontao.


loading...

Nisam mogao da ostanem jos u vezi sa njom, otkacio sam je. Nakon tog raskida, prvo je plakala i molila me. Kada sam rekao da ne treba se ponizavati i da nastavi srecno kroz zivot. Ona je pocela da meni preti, mojoj porodici. Slala neke placenike da me istuku. Stiglo je do te granice da sam ja pomislio ko ce koga ubiti. Ili ce ona mene ili ja nju, osecao sam se kao ucenjena glava sto sam i bio. Stiglo je do te granice da sam alarmirao policiju, hvala im pa su mi pomogli. Zao mi je sto se tako zavrsilo, nisam zeleo da se tako zavrsi. Od tad se plasim i da zapocnem neku vezu..



Nema komentara:

Objavi komentar