loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam sestru bliznakinju koja je spavala s jednim gradskim tipom kojeg je poznavala nekoliko dana…





Imam sestru bliznakinju koja je spavala s jednim gradskim tipom kojeg je poznavala nekoliko dana. On joj je na početku njihovog muvanja rekao da oni ne mogu da budu zajedno jer je on ne gleda na taj način, a ona je tvrdila da joj to ne smeta…Upoznala sam tog momka kada su oni prestali da se viđaju i gledala sam kako da se kre*nem sa njim, znam da je moja sestra bila luda za njim pa sam odlucila da probam tu vrstu magije.


loading...

Ali desio se momenat kada me pozvao na jednom bazenu gde smo proveli dan zajedno, tad sam se zaljubila bili smo svo vreme zajedno. zagrljeni… stvorila se hemija medju nas. Poceo da me gleda na drugi nacin. Iako se sestra vise nije cula s njim, on ne zeli nista sa njom, ona meni ne dopusta da imam ista s njim. Ne zelim izgubiti sestru zbog decka, ali s njim se osecan neopisivo sretno…nisam verovala u ljubav na prvi pogled, ali nama se dogodila. Pokusala sam da razgovaram s njom o tome, ali nije htela ni da poslusa.



Nema komentara:

Objavi komentar