loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Danas sam doživela divlji s*x sa najboljim muževim drugom, sa kojim se nije video par godina…




Danas sam doživela divlji s*x sa najboljim muževim drugom, sa kojim se nije video par godina. Imala sam najbolji odnos sa njim, prosto ne mogu da mu odolim. Prosto je pozvonio na naša vrata, skocila sam mu u narucje, dok smo se ljubili i odneo me u krevet. Ostalo je istorija. 

loading...


Nikada u zivotu nisam osetila toliko potrebu za se*om, da ne kazem na*aljenost ovo je bilo kao u snu. Sve to dok je muz mirno spavao u sobu pored. Nisam zaljubljena u njega, nisam razmisljala o njemu i ne osecam se krivom, jer se na napa*enost ne moze uticati. Mada, posto celi dan razisljam i prisecam se svega sta smo radili u sobi i prati me taj osecaj, verovatno da cu veceras u krevetu zamisljati njega, dok budem ljubila muza. Da ne bude zabune, volim supruga, ne bih varala po puno puta i ovo je samo mala avantura u našoj sobi. 🙂 Mislim da ce malo ko priznati za prevaru, jer se svi prave cvecke, ali verujem da svi ti nekad radimo da malo osvezimo odnose, zar ne?



Nema komentara:

Objavi komentar