loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ova priča je potpuno istinita i zato želim da je podelim sa Vama. U braku sam sa svojom suprugom punih petnaest godina…





Ova priča je potpuno istinita i zato želim da je podelim sa Vama. U braku sam sa svojom suprugom punih petnaest godina. Moja zena je prelepa sa lepim telom, lepim nogama, većom trtastom gu*om i baš velikim si*ama koje retko koja žena ima. Veoma je vatrena u krevetu i veoma glasna, ali ne samo krevetu nego i na raznim d**gim mestima a bilo je takvih mnogo, nego da nedužim. Jednog dana zbog velike vrućine rekao sam ženi da sam našao majstori za ugradnju klime koju treba da montiraju danas. Namrgodila se što je budim tako rano, okrenula se na drugu stranu izbacivši nogu preko plahte i njena lepa gu*a se pojavila. Poljubijo sam je u gu*u i otišao na posao. Već je jedanaest i u zadnjem trenutku odustajem od posla i polazimo ka stanu.


loading...

Kada sam izašao iz auta bacam pogled na zgradu i vidim da su majsori već bili i ugradili klimu, a sunce je već pržilo i pomislih kako je u stanu verovatno već prijatnije. Čovek verovatno ne može sebi da objasni zašto tada nisam zazvonio, što obično uradim, ali i sad ne znam zašto ili sam heo da je iznenadim svojim dolaskom. Pritiskam bravu a vrata otvorena i ulazim tiho da bi se malo našalio sa njom. Gledam ka dnevnoj sobi, klima radi i taman da krene ka sobama kad vidim torbu sa alatom i tu zastajem. Sad polako na prstima krećem ka spavaćoj sobi i stajem zabezeknut prizorom. Moja ženica sedi na krevetu sa raskopčanom kućnom haljinom dok ona dva momka stoje nad njom sa izvadjenim kur**ma koja ona nadr*ava stavlajućiih naizmenično u usta. Od iznenadjenja sam se ukopao kao skamenjen, a grlo se steglo da verujem i da sam hteo nisam mogao ništa da kažem. Kada sam se malo povratio od šoka krenuo sam da udarim momka koji je gurao pe*is u usta moje žene, dok drugi je istrčao iz kuce spustenih pantalona. Ovaj koga sam udario pao je na pod, diže se i krece da beži spuštenih pantalona krenuo sam za njim i šutirao celim putem. Svi iz naše zgrade su izasli gledali. Neko od suseda pozvao policiju. Bio sam na ispitivanju u policiju. Kada sam se vratio u stanu istukao sam ženu.



Nema komentara:

Objavi komentar