loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam sada 27 godina i pe*is mi je 16-17. Imao sam preko 40 devojaka u krevetu i mogu vam reci …





Imam sada 27 godina i pe*is mi je 16-17. Imao sam preko 40 devojaka u krevetu i mogu vam reci da je samo par njih volelo do dna, ostale su volele da ulazi manje ali lagano i nezno jer ume da smeta.


loading...

Ok, ali imam komšinicu koja voli sve da zna i svaku koju bi doveo kod kuce ona bi to znala, dok me jednom nije se*sualno napala na sred puta i kad smo trebali da imamo odnos saznam da je uska za moj pe*is, ja nisam pazio i gurao sam ga do kraja, kaze da to boli zbog udaranja o matericu i besike! Moja komsinica je posle se*sa zbog iritiranja be*ike urinira krv. Tako da…. debljina mi je zavidna ali duzina stvarno nije.



Nema komentara:

Objavi komentar