loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moj drug, prijatelj s kojim sam delio dobro i zlo 15 godina, moj brat kojeg nikad nisam imao je malo reći duša od čoveka…





Moj drug, prijatelj s kojim sam delio dobro i zlo 15 godina, moj brat kojeg nikad nisam imao je malo reći duša od čoveka. Zaljubio se u devojku, počeli da žive skupa i sve je bilo super dok ga ona nakon 3 godine veze nije prevarila sa mnom u njegovom stanu dok je on bio na ispitu. Mesec dana nismo pričali, molio sam ga kao brata da mi oprosti. Pokajao sam se iskreno. I nekako mi oprostio. Od tada, nakon 3 godine on još nije došao sebi.


loading...

U međuvremenu smo završili faks i ostvarili se. Nakon 3 godine on to ne može da ostavi po strani, omiljen je u društvu, svaka druga ga želi ali on od cure,veze ili bilo čega ozbiljnijeg bezi kao đavo od krsta. Nedavno je upoznao devojku koja je bila baš na mestu, pomislim to je to, da bi on pobegao uz objašnjenje da ne može, nije spreman. S vremenom sam mislio da će popuniti tu prazninu, ali on već 3 godine ne može da se upusti u ništa više osim konverzacije sa nekom devojkom. Hoću da plačem dok pišem ovo, ne znam kako da mu pomognem a nema šta sve nisam pokušao…









Nema komentara:

Objavi komentar