loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Toliko sam je zavoleo moju komsiku da sam se osetio po prvi put toliko sjebano, sjebano i polomljeno…





Toliko sam je zavoleo moju komsiku da sam se osetio po prvi put toliko sjebano, sjebano i polomljeno. Mlađa je, jeste, ali i veoma pametna. Iskoristila me za seks kao krpu bacila, potom kad je učinila šta je želela, bacila me je u korpu za otpatke. Htela je da napravi svog dečka ljubomornim, a ja to nisam shvatao. Dobio sam čak i batine, a još uvek nisam to shvatio. Sve do danas. Ona želi da budemo drugari, a ja ne mogu tako.


loading...

 Sada imam devojku kojoj se ja jako sviđam, ali ja sam se zatreskao jako! Toliko sam se jako zaljubio da sam hteo da pređem sva poniženja, sprdnje, prazne priče, popaljivanja, đon u facu. Sve sam hteo, ali opet je ona pobedila. Večeras mi je ležala u krilu i ispovedala mi se, čak se i mazila uz mene, a ja sve gori i gori. Sve više i više zaljubljen. Ona sada već ima drugog, a ja još uvek u nju zaljubljen. Sada plačem i razmišljam da li me više mori tuga ili bes!



Nema komentara:

Objavi komentar