loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moja devojka obozava da meni daje oralni sex ali ne voli da ga ja dajem njoj jer smrdi na mokraću…





Moja devojka obozava da meni daje oralni sex ali ne voli da ga ja dajem njoj jer smrdi na mokraću… Ok, prvi put stvarno nisam imao pojma sta radim ali sam se raspitao i sledeci jako potrudio. Uzivala je, rekla je da joj osecaj prija ali da se neprijatno oseca u glavi. Ja sam mislio da devojke generalno vole kada im likovi daju oralni sex…


loading...

Ne znam da li je ovo nesto sto se njoj stvarno stvarno ne svidja (sto je ok potpuno) ili je slucaj toga da nije prihvatila/ da se nije pomirila sa time sto joj se svidja, tipa kao kada neko ima fetis ali ne kapira zasto gotivo to sto gotivi pa mu treba vremena da… Malo sam zbunjen.






Nema komentara:

Objavi komentar