loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Danas topao dan obukla sam kratak sorc izgledam seksi kada koracam, malo mi se urezao u picu…




Danas topao dan obukla sam kratak sorc izgledam seksi kada koracam, malo mi se urezao u picu… šetam gradom sa mojom najboljom frendicom, svi pogledi idu ka nama. Svratile smo u poslastičarnici kod vetrine za sladoled usluživale su neke zgodne devojke sa kratkim majcama baš sam se naložila na cure.


loading...

Inače volim devojke i bila sam sa devojkom, čak sam probala lizanje i jako mi se svidja… usluzila nas jedna zgodna devojka primetila sam da ne skida pogled sa mojih grudi, upoznale smo se razmenile brojeve i na kraju dogovorile da se vidimo uveče. Uveče smo se našle kod jedne zgrade, prošetale drugarica ona i ja, na kraju otišle u naš stan. Čim smo stigle skinule smo se gole, mazile, lagano legle na krevet i krenula da je ližem… bile smo na*aljene onda sam krenula da nabijam prste u nju i sa jezikom dovela do vrhunca.



Nema komentara:

Objavi komentar