loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Došao mi je u posetu drug iz Luksemburga koga sam upoznao tokom razmene studenata….





Došao mi je u posetu drug iz Luksemburga koga sam upoznao tokom razmene studenata. Poenta priče je što je on iz porodice koja godinama drži neke firme, imanja, multimilioneri su, ali on je takav da to niti pokazuje niti ga zanima. Došao je u Beograd i odlučimo da izađemo nas dvojica i još jedan moj drugar. Pita on kakvi su izlasci, devojke ovo, ono. I ovaj drug kaže ”Ma samo uzmeš separe, da vide da imaš pare i smuvaš svaku” , ovaj je to shvatio ozbiljno.


loading...

Krenuli mi na splav, neće da nas puste u separe, krene ovaj da objašnjava kako je uslov po 20.000din, a da mu nas trojica izgledamo kao da nemamo dinara. E pa zeznuli su se, jer smo na splav pored ušli, a ovaj je inače 2h pre toga podigao 3.000e i rekao nam ”Jel ovo dosta za separe?” jer smo mu rekli da idemo na najbolji splav u gradu i da uzimamo jedno od najboljih mesta u klubu. Ovi prvi se seznuli, drugi profitirali a mi super proveli!



Nema komentara:

Objavi komentar