loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam samo 35 godine i kćerku od 18 godina. Jako mlada sam se udala, neiživljena, neiskusna, slobodno mogu da mi je va*ina kao nova….




Imam samo 35 godine i kćerku od 18 godina. Jako mlada sam se udala, neiživljena, neiskusna, slobodno mogu da mi je va*ina kao nova. Muž je stariji od mene 8 godina i sada kada mi ona stvar najviše treba, svakodnevno imam potrebu za muškarcom, venem i gledam kako propadam. On je totalno nezainteresovan za sve to. Toliko sam bolesna, počela sam da u svakom muškarcu vidim potencijalnog ljubavnika.


loading...

Za oko mi je zapao jedan prijatelj moje kćerke koji ima 20 godina,mali ne znam kako da ostavarim te snove, jer nikada nisam imala drugog muškarca, jednostavno sam neiskusna. Poslala sam kćerku kod babe na selo i planirala ga iz nekog razloga pozovati da dođe kada budem sama, ali sam zaboravila da uzmem njegov broj mobitela od kćerke tako da mi je taj plan propao. Glupo mi je, ali stvarno ne znam kako da nađem ljubavnika, a da niko ne zna.Stvarno mi treba jedan mojih godina ili mlađi, jer od ovih starijih nema nikakve vajde.



Nema komentara:

Objavi komentar