loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Onda sam upoznala njega bili smo pijani to vece spavala sam sa njim samo da mu udjem pod kozu…





Ovako je to bilo. Moji roditelji su moji prvi mentori, jedva sam čekala da nađem momka da me odvede sto dalje od kuće. Onda sam upoznala njega bili smo pijani to vece spavala sam sa njim samo da mu udjem pod kozu. Dobila sam ga to veče, ali nije dugo trajalo.


loading...

Svaki dan, svako vece UBRIZGAVAO SPE*MU u mene jer mu tesko bilo izvaditi ga na vreme, onda napravio mi je dete terao me da abortiram nisam želela tukao me je nije vredelo onda me jje gurnuo niz stepenice izgubila sam bebu počela sam da umirem od bolova noću ne bih oči sklopila nista nisam jela jako malo vode sam pila pala sam u tešku depresiju počele mi se dešavati paralize sna svako 4 veče danas idem na terapije dete ne mogu da imam noću spavam svega 3 sata ne znam koliko cu jos moći ovako



Nema komentara:

Objavi komentar