loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: njegova sp**ma je mene dovela do ludila i svr*la sam vrištajući kao nikad u životu.

13


 
To ljeto sam provela s prijateljicom i njenim ocem. Ona se zvala Sonja, a ja sam Tina. Meni taj dan nije bilo baš najbolje pa je ona sama otišla na plažu, a njen otac je ostao sa mnom. Mislio je da sam dobila sunčanicu i nisam smjela van, a jako sam to htjela. Rekao je „Možeš jedino ako se dobro namažeš kremom za sunčanje. A meni se pomalo vrtilo u glavi pa me on odlučio namazati. Uzeo je kremu i polako mi mazio leđa i trbuh. Sjedila sam mu u krilu , u badiću i osjećala kako mu se ku**c diže ispod mene. Bilo mi je neugodno. Počeo mi je maziti prsa i pomalo mi dirati grudi koje su bile dosta velike. Primio me za bokove i još povukao k sebi i malo je miješao mojim bokovima. Osjećala sam njegov veliki tvrdi ku*** na svojoj ri*ici i pravila se da ne osjećam. Kako mi je opet mazao leđa otkačio se gornji dio kupaćeg i pao. Ja brzo podigla ruke da se pokrijem no on ih je uhvatio i slustio. „Rekli smo da sve moramo namazati“ ja sam se otimala da se ustanem. No on me je navlačio nazad. Vidjelo se da ga je baš jako palilo. Uzeo je puno kreme i zgrabio mi je grudi. Mjesio ih je i navlačio. Ja sam se izmicala no on me sve više navlačio k sebi. “ No no! Kujice mala! Nije gotovo!“ polagano mi je skidao gaćice. Ja sam se migoljila i izmilala po njegovom ku*cu. Skinuo ih je i pokleknuo me tako da su mi leđa prema njemu. Mazao mi je gu*u. Kad sam pogledala dole vidjela sam veliki


loading...


uzdignuti ku*ac na kojem sam sjedila. Mazao mi je butine blizu moje ri*ice. Pokušala sam se izmicati no on me zgrabio za bokove i snažno mi gurnuo jezik u ri*icu. „Ahh! Što to radiš?!“ je*ao me je jezikom a ja sam se izmicala. Uzeo je kremu i mazio mi ri*icu njome. Stenjala sam i izvijala se. „Sada namaži mog pitona ljubavi“ bilo me strah. On ga izvadi iz gaća. Njegov ku*ac koji se uzdigao prema mojoj ri*ici. Polako sam uzela kremu a on me zgrabi i ljubi i liže mi ri*icu. Ja stenjem i izvijam se dok polako primim njegov ku*ac tvrd ko kamen. Samo je prostenjo od osjećaja kreme na njemu „Mmmm ljubavi! Hajde mazi taticu! Budi rob mom ku**u!“ polako sam ga dr*ala. Zabio je jezik duboko u moju ri*icu. Migoljila sam se i izvijala i trudila se ne stenjati. „Mmmhhh!… Što ako Sonja dođe. U tom trenutku mi je zabio dva prsta u ri*icu i šaptao. “ Imat će šta za gledat“ , a ja „Aaaahhh molim te stani! Nemoj!“ no osjećala sam kako mu ku*ac postaje još tvrđi u mojoj ruci. Postavio me na pod na sve četiri. „Sad mi



 
nećeš pobjeći“ lancom mi je ruke vezao za radijator. Kleknuo je iza mene i mazio mi leđa „Robinjo moja! Kujice mala!“ U tom trenutku došla je Sčnja i gledala nas smješkajući se. Nisam znala što da kažem. Sjela je na kauč i počela si dirati pi*ku. „Hajde tatice! Kazni ju što je bolesna! Kazni ju!“ to ga je na*alilo ko nikad. Zgrabio me za kosu i povukao ju , dok je svoj ku*ac zabio u mene najjače što je mogao. Vrisnula sam i migoljila se na njegovom ku*cu. Sonja je stenjala i dirala se „To tatice! Pokaži joj ko je glavni!“ J**ao me jako i snažno. Boljelo me i stenjala sam sve glasnije. Osjećala sam ga duboko u meni i njegova ja*a koja udaraju o moju ri*icu. Počela sam se grčiti i pala sam dolje. Sonja je donijela jastuk i stavila mi ga pod trbuh dok me on žestoko nabijao. Noge su mi se grčile no nisam mogla svr**ti. Sonja je došla ispred mene gola i naredila mi da joj ližem pi*ku. Odbila sam no onda mi je njen otac žestoko nabio svoj k**ac da sam vrištala i osjećala kako mi pi*ka pulsira od boli. Sve sam se više grčila. Polizala sam joj pi*ku a ona ju se sve više gurala meni u lice. Stenjala sam glasno i ljubila ju i lizala. On nikako da svr*i , zabila sam joj jezik u pi*ku. „Aaaaahh tatice!! Dobro si ju naučio!!“ on me onda sve više i više je*ao. Ja sam se grčila nisam se mogla micati. Odjednom on prestane i Sonja dođe odostraga i nabije mi vibrator u pi*ku. Izvila sam se unaprijed a on mi u tom trenutku zabije ku*ac u usta. Oboje su me nabijali. On je vrištao da svr*i no nije mogao. Opet su se zamijenili. Sonji sam lizala pi*ku sva pogrčena , ona je vrištala i svr*ila. Otišla je u tuš dok me on još nabijao luđački. „Ahhhh!!! Dođi tatici kujice!“ Nabijao me najjače. Vrištala sam „Hajde!! Daj mi da svr*im!!“ Sva pogrčena samo sam bespomoćno ležala i vrištala. Odjednom sam osjetila vrući jaki mlaz sp**me u sebi. On je stenjao i svr*avao. A njegova sp**ma je mene dovela do ludila i svr*la sam vrištajući kao nikad u životu.




Nema komentara:

Objavi komentar