loading...

Ref

mmm

subota, 24. lipnja 2017.

ISPOVEST: Oženjen sam. U kuci do moje zive dve atraktivne devojke, 20 i 21 godina im je. Roditelji su im bolesni i primaju socijalnu pomoc…





Oženjen sam. U kuci do moje zive dve atraktivne devojke, 20 i 21 godina im je. Roditelji su im bolesni i primaju socijalnu pomoc. Moja ćerka je isla sa jednom od njih u razred i uvek mi govorila da ih ne zalim jer su obje lene i bezobrazne. Meni je uvek bilo zao,pa sam odvojio nesto para od plate i odneo im, nisam ni ocekivao da cu dobiti zauzvrat se*s, ali išlo je spontano, ponudile me sa pićem sve fino sve super i odjednom desi se.


loading...

Često sam im znao kupiti slatkisa, voća, hrane pa im odneti. Često sam im znao dati novac za kiflu u školi da imaju, opet su se nudile ali nisam hteo opet iskoristiti jadne devojke. Nedavno se u mojoj firmi otvorila 4 radna mesta. Otisao sam ih pitati da napisu zivotopis i da cu ja pokusati makar jednu da ubacim jer je posao dobar, a ja bih ih mogao voziti pa se ne moraju brinuti za prevoz. One su mene toliko izvređale, da ja guram svoj glupi nos gde mu nije mesto, da im se vise nikada ne obratim. A samo sam hteo pomoci da srede zivot.




Nema komentara:

Objavi komentar