loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Za dva dana mi je prijemni za upis na fakultet. Lezim ja na krevetu komirana od sinoćne zabave i ludog se*sa gledam…





Za dva dana mi je prijemni za upis na fakultet. Lezim ja na krevetu komirana od sinoćne zabave i ludog se*sa gledam neku seriju, opustam se vagina me boli sva nabubrela još boli ja nervozna i besna, ulazi mama u sobu sva zabrinuta, pa mi kaze: “Ajde ti danas i sutra da popijes lek za smirenje, znas da spustis tenziju i da se smiris.”


loading...

Do tog trenutka se nisam bila nervozna i onda mi se stomak prevrnuo. Kasnije ulazim ja u kuhinju ona se dere ‘AJDE SUTRA DA IDEMO NA ADU DA SE KUPAMO, DA SE SETAMO, STOMAK ME BOLI, UHVATILA ME NERVOZA ZBOG PRIJEMNOG.” Umesto ja da budem toliko nervozna, ona umesto mene brine i panici.Vidim ja ko ce na dan mog prijemnog da pije diazepam:’). Najvise na svetu je volim...


Nema komentara:

Objavi komentar