loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Muž radi puno i slobodan je samo vikendom. Naš sek*ualni život nije na nivou. Se*s imamo jednom nedeljno…





Imam 32 godine i udata sam. Muž je stariji od mene nekoliko godina. On radi na građevini, a ja nisam zaposlena, ali zato imam puno obaveza oko kuće. Muž radi puno i slobodan je samo vikendom.
Naš sek*ualni život nije na nivou. Se*s imamo jednom nedeljno, nekada i manje i se sve svodi na njegovo brzo svr*avanje, odmah nakon par minuta, tako da ja često ostanem razmišljajući i maštajući o tome kako izgleda dobar, pravi se*s.
Tako sam počela i da maštam da me razbija neki dobar, izdržljiv je*ač sa većom kur**nom. Mom mužu je inače samo 15 cm.
Desilo se da sam tako počela da vežbam u jednom fitnes klubu, gde smo vežbali svi zajedno, muški i mi žene. Imali smo svog trenera koji je naravno bio lepo građen i mišićav. Imao je nekih 40 godina i bio je potpuno ćelav. Bio je veoma smešan, voleo je puno šalu i bio je simpatičan. Dosta se šalio na moj račun i od samog početka se motao oko mene. Primetila sam da mu se sviđam. Često me je dodirivao kao pokazujući mi kako treba vežbati.
Počela sam sve više da mislim o njemu. Često sam razmišljala kakav li je u krevetu, da li je izdržljiv i da li ima veći k**ac od mog muža. S obzirom da je sportista pretpostavila sam da je i dobar i izdržljiv je**č.



loading...

Jednom prilikom, dok smo vežbali, on se sve vreme motao oko mene. Radili smo vežbe za gu*u a on me je sve vreme dodirivao često prelazeći rukom po mojoj g**i. Ja sam ga gledala izazovno i poželjno mu se osmehivala dajući mu do znanja da mi to prija. I ranije tokom naših susreta ja sam mu se takođe osmehivala izazovno a i pogledom bih mu govorila da ga želim.
Dok smo vežbali, shvatio je da sam se na*alila po uzdasima i licu koje je bilo vruće i crveno. Završili smo sa vežbama. Svi su pošli da se tuširaju i presvlače, kada me je on pozvao da dođem kod njega u kancelariju da ispunim nekakve papire i nešto da potpišem.
Ušla sam u kancelariju, a noge su mi klecale. Kroz telo mi je strujalo nešto. Predpostavljala sam šta me čeka. Bila sam zbunjena ali i željna. Ušao je i odmah sa vrata upitao:
– Neće ti smetati da se presvučem?
– Neće – odgovorila sam sramežljivo.
Skinuo je majicu. Bio je jako mišićav. Telo mu je bilo savršeno. Nije imao nimalo stomaka. Zatim je skinuo trenerku i ostao samo u boksericama. Nisam mogla da izdržim, već sam kao slučajno tamo pogledala. Bokserice su mu bile jako nabudžene napred. Mislim da mu je bio već dignut. Naglo se okrenuo prema meni i rekao:
– Au, pa ti si sva mokra. Nisi se presvukla.
Zatim je spustio svoju ruku na mene i prešao preko si*a. Pošto nisam nosila grudnjak bra**vice samo što nisu prošle kroz majicu. Zbog njega sam se i oblačila izazovno. Spuštao je ruku sve niže a onda je dotakao moju vla*nu pi*kicu.
Ja nisam mogla više da izdržim već mi je ruka pala na njegov ku**c koji je bio tako tvrd. Gl*vić mu je virio iz bokserica. Ljubila sam mu grudi i počela se spuštati ljubeći mu stomak. Klekla sam i poljubila mu gl**ić koji kao da me je molio da ga oslobodim. Povukla sam mu bokserice na dole, a preda mnom je iskočio preveliki, debeli ku**c koji je tako bio tvrd i prav. Bio je veći nego mom mužu, za neki sedam-osam centimetara.
Odmah sam ga počela ljubiti. Lizala sam ga celog. Rukom sam mu mazila jaja. Pu**la sam ga, mada mi je u usta jedva stajao.
Lagano ga je uvlačio u moju pič***u koja je sva bila mokra od ispuštenih sokova i njegovog lizanja. Nabijao mi ga je sve jače i jače. Ubrzavao je ritam.Htela sam sve da ispričam mužu, ali sam ipak odustala. Bolje je ovako. Nastavila sam i dalje da se je*em sa svojim trenerom, ali samo kada imam potrebu, jer kada me on izje*e, za neko vreme sam mirna.



Nema komentara:

Objavi komentar