loading...

Ref

mmm

četvrtak, 22. lipnja 2017.

ISPOVESTT: Imala sam 16 godina, zaljubim se u momka 36 god. on je otac moje drugarice, razveden je…





Imala sam 16 godina, zaljubim se u momka 36 god. on je otac moje drugarice, razveden je… Bila sam luda za njim oko 8 meseci.. On nije hteo nista samnom jer sam kao bila klinka i on je trazio starije cure, znate vec zasto.. Prosle su 2 godine. Punoletna sam. Davno sam ga prebolela, ali ne u potpunosti.


loading...

On me zapratio na instagramu, lajkuje mi slike(ranije mi nikad sliku nije lajkovao). Javio mi se: “Ej jesi za kafu?”. Iako sam ga i dalje malo volela, ponos me je naterao da odgovorim ovako: “Ej. Gde si bio kad si me zanimao?” On je odgovorio “A dee samo jedna kafa, promenio sam se, ako izadjes samnom necu te vise smarati”. Ja: “Ok”.(Pristala sam samo jer mi je cesto pisao a ja nisam htela odgovoriti. Nakon te kafe smo u vezi 7 godina i sad nam je druga godina braka. Volim ga najvise, i on mene. Eh sta ti je zivot.



Nema komentara:

Objavi komentar