loading...

Ref

mmm

četvrtak, 22. lipnja 2017.

ISPOVEST: Slušam sve moje frendice imaju svog frenda za one stvari. Tako sam se i ja upustila u to reko da probam prvi put…





Slušam sve moje frendice imaju svog frenda za one stvari. Tako sam se i ja upustila u to reko da probam prvi put. Naišla sam na psihopata, Volio je lizati moju onu žensku stvar, a ja malo dlakava dolje. Jednom mu je zapela dlačica pa se zakašljavao. Reko mi je da mu je dobro sa mnom samo kad se seksamo. Nemamo neke teme za razgovor. On ima posao, ja nemam, pa nemam o čemu da pričam. Pa se brže bolje poseksamo.


loading...

Trajalo je to nekih 10mj dok on nije našao kolegicu s posla. S kojom je htio vezu, a sa mnom nije htio ništa osim seksa. Shvaćam ta ženska je starija iskusnija i u seksu a i imaju teme za razgovor pošto su si kolege s posla. Ali mi je postao sve draži i nekako sam se nadala da neće nikad imat curu. A sad kako je našel, sve je to nekako glupo, više nisam ista osoba. Jesam li ja normalna osoba? Volim seks i avanture i želim ga za sebe. Kako da ga pridobijem?



Nema komentara:

Objavi komentar