loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

ISPOVEST: Bio sam klosar koji je pio pivo u parku i gledao kako da se potuce, ziveo sam za to da vidim otvorene glave…





Bio sam klosar koji je pio pivo u parku i gledao kako da se potuce, ziveo sam za to da vidim otvorene glave i krv, bio sam u fazonu skinheda i stalno sam trazio kavgu samo da bude neka tuca ali nikada nisam kretao prvi uvek se nalazio neko kome sam smetao i tuce sam voleo vise od svega ali,


loading...

dosao je taj dan kada sam devojci na fejsu cestitao rodjendan zahvalila mi se i rekao sam joj da ostavi parce torte za mene nakon toga su usledila stalna dopisivanja 24/7 polako sam se smirivao jer ta devojka mi je unosila samo mir i shvatio sam da nije sve u otvaranju glava i u krvlju, dobio sam batina od njih 20 plakala je i presao sam 400km da bih je utesio sada smo u vezi na daljinu, sutra nam je prelepih 7 meseci! #VOLIM TE! 25.11.2016



Nema komentara:

Objavi komentar