loading...

Ref

mmm

srijeda, 28. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam rodjenu sestru i nasa rodjaka došla iz Nemačke na dve nedelje kod nas, noćila, pila, jela, čak sam spremao ručak i večeru…





Imam rodjenu sestru i nasa rodjaka došla iz Nemačke na dve nedelje kod nas, noćila, pila, jela, čak sam spremao ručak i večeru. Pošto sestra ima momka pa nije u prilici da često šeta sa rodjakom tako da je bila sa mnom noc nam je sluzila za setnju, jedne noci otisli smo u park i kako je klupa bila posrana ja sam jedan deo obrisao a rodjaka se ponudila da sedi u mom krilu da se ne mučim oko brisanje klupe, tako smo sedeli i pricali…



loading...

rodjaka je non stop zadnjicom izazivala nemir u meni, koliko god se trudio da ostanem neshvatljiv ipak je shvatila da se ona stvar budi u meni… Onda je priznala da je zaljubljena još kao klinka u mene i jedan polupoljubac pao u sred noci, a bogami i jednu bleju na praznoj gajbi u pola noci (dakle – sve nocna desavanja 🙂 ). Smuvali smo se na jako zanimljiv nacin.



Nema komentara:

Objavi komentar