loading...

Ref

mmm

utorak, 27. lipnja 2017.

ISPOVEST: Juce do kasno nocu cuvala sam dete i njihov komšija od preko puta video da svetli svetlo i ušao kroz…





Decko i ja se vidimo sat vremena uvece. Kupili smo kucu, uredili kucu i bastu i sve je super, svadba se sprema. Ali sada on radi prekovremene kako bi se malo oporavili od troskova. Ja posle posla jos idem svaki dan cuvati dvoje dece ciji su roditelji u Irskoj,a baka i deda ne mogu vise toliko kasno biti budni da se za njih brinu.


loading...

Juce do kasno nocu cuvala sam dete i njihov komšija od preko puta video da svetli svetlo i ušao kroz prozor da ga nisam ni primetila u jednom trenutku nisam primetila da drzi onu stvar u ruci i nateze ka meni, toliko sam bila presečena da sam vrisnula svi ubrzo dosli baka i deta od tog decaka da vide sta se desava sa mnom i kada sam ispricala oni su rekli da je on bio u zatvoru 7 godine zbog zlostavljanja svog deteta.  Zavolela sam ih kao svoju decu, a i novac nam super dođe, ali ovo morali smo da prijavimo policiju.



Nema komentara:

Objavi komentar