loading...

Ref

mmm

četvrtak, 22. lipnja 2017.

ISPOVEST: Taj dan je bilo vruce,odlucio sam otici na plazu cim se presvucem.usao sam u kucu bilo je tiho,otisao sam u praonu i skinuo sve sa sebe,gol sam krenuo prema sobi na kat…





Taj dan je bilo vruce,odlucio sam otici na plazu cim se presvucem.usao sam u kucu bilo je tiho,otisao sam u praonu i skinuo sve sa sebe,gol sam krenuo prema sobi na kat.U jednom trenu zacuh neki zvuk,stadoh i opet cujem,stenjanje,dolazilo je iz sobe od staraca.Vrata su bila poluotvorena,soba mracna ali dovoljno da se vidi,polako sam provirio i ugledao mamu,koja je inace rasna i zgodna macka,45 godina,strasno zgodna,kako sjedi na rubu kreveta,tatinoj kosulji i stiklama,dok joj moj trener kosarke,inace amerikanac,CRNAC lize onu stvar,klecao je i lizao,mama je uzivala,odmakao sam se i razmisljao sta napravit,bio sam ljut i zbunjen ali moja stvar je stajao kao jarbol,odlucio sam gledati,opet sam provirio tako da me ne vide,trener je taman ustao,ugledao sam mu onu stvar,bio je ogroman,nesto nevjerovatno,proslo mi kroz glavu pa nemoze mamu kida s tim odjedanput cujem glas mame Tomi,Tomi dodi,udi…


loading...

Polako sam usao,nisam znao kako da se ponasam,ona se nastavila lagano nabijati na monstruma,govorila je kroz stenjanje da dodem,popeo sam se na krevet,tekla je da dodem blize,gledao sam kako to crno cudoviste ulazi u maminu,predivan prizor,mama me uhvatila za glavu i privukla,rekla je liz* me,poceo sam lizati,uzivao sam,divan okus maminih sokova.Trener se ustao i okrenuo je na bok,podigao nogu,i zabio joj,liz*o sam i pi*kicu i njegov k***c,poceo ga je namjestati mami na gu*u,jedva sam cekao ali nisam mogao vjerovati da ce uci,mama je cvilila od bola ali uzitka.Norman je poceo rasturati gu*u,rezati,nabijao ju je,mama je pocela svr**vati. nastavak sljedi



Nema komentara:

Objavi komentar