loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: bio sam umotan u zavoje ležao na krevetu maćeha je sela kraj mene…





Živim sa ocem i maćehom, posedujemo tri poljoprivredne apoteke i lepo živimo. Skoro sam dobio Suzuku za 18 rodjendan i pre tačni 4 dana doživeo sam lakši pad motorom, bio sam umotan u zavoje ležao na krevetu maćeha je sela kraj mene, zagrlila me, i milovala ruke odjednom javlja mi se erekcija koju je nemoguće sakriti kad je maćeha videla da nesto strci iz moje pidzame uhvatila me za onu stvar i krenula da ga stiska, mazi…. a ja se trudim da je sakrijem od nje, ali kasno.


loading...

I istovremeno osećao sam neko olakšanje, samo sam poželeo da ne prekida, onda je zavukla ruku i dala sve od sebe da mi bude bolje i onda shvatim koliko sam srećan što je ona tu kraj mene u najtežim trenucima.  Možda je bolesno za nas, ali je bilo prokleto dobro.



Nema komentara:

Objavi komentar