loading...

Ref

mmm

četvrtak, 29. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imao sam dosta veza, na jednu noc i duzih i nikad nisam imao osecanja prema tim devojkama, je*ao sam sve sestrine drugarice…





Imao sam dosta veza, na jednu noc i duzih i nikad nisam imao osecanja prema tim devojkama,  je*ao sam sve sestrine drugarice, svaka koja bi noćila kod nje automatski bi tu noć bila sluškinja mog kreveta nisam nista radio iz lose namere nego jednostavno sam takav… sestra me vidjala golog svakog jutra posle lude noci sa drugaricom,  od tad postao sam pravi drug, pravi brat… ponasam se prema njoj kao pravi sociopata heh.


loading...


Tako je bilo i sa sestrom, pocelo je kao letnja kombinacija, cak sam joj i rekao da je s*x samo s*x, ništa strašno. Nikad nisam slutio da ce da pristane,  naterati me da spavam sa njom… ja sam shvatio da sam bolestan tek kad se sve raspalo. Proslo je pola godine od prestanka sexa sa sestrom i idalje se prisecam. Place mi se kad pomislim da sam mogao još… pogotovo sada kada je kasno 🙁



Nema komentara:

Objavi komentar