loading...

Ref

mmm

četvrtak, 22. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 16 godina i zadnjih mjesec dana mama mi skoro svaki dan kada tata ode na posao dadne 10-20 eura i pošalje me u grad da se sa drugaricama počastim…




Imam 16 godina i zadnjih mjesec dana mama mi skoro svaki dan kada tata ode na posao dadne 10-20 eura i pošalje me u grad da se sa drugaricama počastim. Mama koja mi nikada u životu nije dala ni euro, veliki protivnik davanja novca djeci, ali… bilo mi je super, bila sam glavna u društvu. Prije dva dana moje drugarice su morale ranije da idu kući, tako da sam i ja nakih sat i po ranije se vratila. Čim sam ušla u stan čula sam kako mama dahće i stenje u spavaćoj sobi. Pomislila sam da se tata ranije vratio i da koriste priliku dok mene nema da se opusta.


loading...

Polako sam krenula da izađem iz stana, a onda sam začula kako mama uzdiše ime tatinomg prijatelja Ive. U glavi mi se mnogo toga složio. Prišla sam spavaćoj i uvjerila se. Mama i tatin prijatelj su se žestoko J. Počela sam da nekontroliasano vrištim i psujem prijeteći da ću odma sve ispričati tati. A onda su njih dvoje ustali sa kreveta, tako bez odjeće i bez stida, zgrabili me i bacili na taj prljavi  krevet. Mama mi je tada rekla ako ikada ikome nešto kažem da će čika Ivo OVO (pokazujući na njegov ogromni K) da mi trpa u sve moje rupe dok ne umrem, a onda me je antjerala da kleknem ispred čika Ive i da se malo “igram” sa njegovim… Slikala me sa svog mobitela i rekla da će da objavi na internetu samo ako posumnja da sam nekome nešto rekla. Ubiti ću se, ja ovo ne mogu da držim u sebi, ne mogu da pogledam tati u lice. Šta da radim



Nema komentara:

Objavi komentar