loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Tata ima deblji





Imam 24 godine, a moj dečko 27. U vezi smo tri godine. Sve u svemu, veza je fantastična i volim ga, iako smo prošle godine dva puta raskinuli. Ponekad se osećam kao da me uzima zdravo za gotovo i da više vremena provodi sa svojim društvom nego sa mnom. Ali, u zadnje vreme se jako trudi kako bi to promenio. Zadnji put kad smo prekinuli, pre nekih 6 meseci, je njegov tata svratio do mene kako bi video kako sam. Pozvala sam ga unutra i razgovarali smo.


loading...

 Usred razgovora me je nešto uznemirilo, on me je zagrlio da me uteši i pre nego što sam se snašla – ljubili smo se. Od poljupca smo brzo prešli na se*s. To je bilo neverovatno iskustvo, njegov debeli ku**ac napokon zadovoljio moje telo. Nakon se*sa se izvinio, ali nije dugo prošlo i počeli smo da se dopisujemo i dogovaramo za se*s. Uglavnom se nalazimo jednom nedeljno, ako smo oboje slobodni.  Pokupi me i odvezemo se do lokalne šume gde imamo seks na zadnjem sedištu auta. On ima 53 godine. Naša veza je potpuno fizička, i sama pomisao na njega me totalno napaljuje. Mrzim se zbog toga što radim i stvarno bih htela da prestanem, kako bih postala bolja osoba za svog dečka. On ne zaslužuje ovakvu izdaju. Ali ako prestanem da se viđam sa njegovim tatom, ne znam kako ću ga opet pogledati u oči. Ne znam kako biti oko njega nakon svega. Ne spavam, i toliko sam pod stresom da mi je fizički loše –  ispovest je ove mlade dame.



Nema komentara:

Objavi komentar