loading...

Ref

mmm

srijeda, 21. lipnja 2017.

ISPOVEST: Moja pe*verzna tetka





Živim sam u kući u jednom malenom selu. Pošto svako svakog poznaje međusobno se pomažemo ako nam nešto treba. Pre nekoliko dana kuću do moje se doselila naša tetka jer joj muka od grada, dugim vitkim nogama i sa velikim du*etom i si*ama. Pošto živim sam moji u Becu tako da moram i da kuvam za sebe. Tako sam jedno popodne krenuo da si nešta spremim za jesti ali mi je nedostajala sol. Pomislio sam da ne bih trebao ići skroz do trgovine lepo ću pokucati na vrata tetki poželeti dobro došlicu i zamoliti za malo soli. Tako da sam otišao do njene kuće pokucao na vrata, kada je otvorila vrata ostao sam bez teksta. Bila je u svilenoj kratkoj spavaćici, toliko kratkoj da joj se videlo pola gu*e a si*e su joj bile do pola vani. ”  Aaaa.. . Trebam.. .


loading...

Trebam malo soli “pito sam je dok sam zamuckivo. “O dobar dan sine.. . Uđite unutra” rekla mi je i pokazala sa rukom prema unutra. Ušao sam a teta mi je rekla da sednem na kauč da malo popricamo, seo sam a ona je sela pored mene i prekrstila svoje duge noge. Tako smo počeli pričati o nekim nebitnim temama a meni su stalno u oči upadale njene noge i grudi. Tako kroz razgovor smo počeli pričati jel imam curu. Kako smo tako pričali o ljubavnom životu dotakli smo se malo i intimnih tema. Nakon nekoliko trenutaka primetio sam kako su joj bra**avice na grudima počele rasti, “dugo nisam imala mušku osobu i niko me nije dugo dobro zadovoljio” rekla je sa umiljatim glasom a bra*avice su joj sve više i više počele izlaziti van.  “Nemaš curu jel tako? A i ja sam slobodna pa zašto nebi se malo zabavili” dok je to govorila jednu nogu je stavila na kauč tako da sam je mogao videti onu stvar. “Jel bi volio da te zadovoljim” i počela si trlati onu stvar. Zatim se približila k meni, skinula mi pantalone i počela da radi one stvari”Ooo.. . Velik je.. .  To mi se jako sviđa” i počela mi da ga liže. Nakon što mi ga je dobro popu**la skinula je spavaćicu na*uzila se i rekla da ga joj stavim u šu*ak da to najviše voli. Tako da sam ga počeo polagano da ga stavljam, kako sam ga guro u nju tako je ona sve više vrištala i stenjala. “Tako.. . Samo naprijed.. . TO.. . To mi radi.. . Sad možeš da svr*iš u meni. Izvadio sam ga polako i seo na kauč, ” dobro je ovo bilo.. . Pa idem ja teto onda” rekao sam. “A kud ćeš”.. . “Pa kući”.. . “Ne.. . Ne.. . Ne ideš ti nikuda još”  Nisam je baš razumeo tako da sam je pito na šta misli a ona je rekla “tako mlad a već  odustaje.. . Ovo je bilo tek zagrevanje” i zatim mi je sela na … i počela da se ponovo…. To mi je bilo naj draži dan ali ne i posedni.



Nema komentara:

Objavi komentar