loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: Završavam prvi razred medicinske škole i skorije smo iz anatomije radili polni sistem.Kad sam kući učila muške polne organe ruku…





Završavam prvi razred medicinske škole i skorije smo iz anatomije radili polni sistem.Kad sam kući učila muške polne organe ruku bih gurnula u medjunozje i lizala prste i tako napaljivala, ujedno i učila, dok nisam primetila da moj tata često prolazi pored sobe. Jednom su vrata bila polu otvorena jasno sam videla tatu kako gleda i kad bi čula da se neko od ukućana mota oko moje sobe, brzo bih izvadila ruku iz… okrenula stranu na neku drugu lekciju.Pazite, ja nemam problem sa mastrubiranjem, ali me napaljuju lekcije i ako sam u toj školi nešto naučila jeste da je deo tela deo tela i nema tu ničeg sramotnog, samo bi mi bilo ‘neprijatno’ da mi roditelji udju u sobu a ja deklamujem sve o polnom udu…



Nema komentara:

Objavi komentar