loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: On je moj komšija i znamo se od malena. Bio je i ostao moja prva ljubav. Vezu smo zapoceli kada sam ja bila 2. srednje,on mi gurao pe*is u va*inu i naravno u gu*u….





Bila sam u vezi sa svojim profesorom celi 4. razred srednje. On je moj komšija i znamo se od malena. Bio je i ostao moja prva ljubav. Vezu smo zapoceli kada sam ja bila 2. srednje,on mi gurao pe*is u va*inu i naravno u gu*u. Igrom slucaja,odmah nakon fakulteta mu se ukazala prilika da dođe u moju skolu na zamenu za profesoricu koja je otisla na porođaj. Skrivali smo nasu vezu,znalo je samo nekoliko osoba za nju. Ostale cure su cesto znale reci: jesi videla kako te profesor gledao, ja bi se samo nasmesila i rekla da im se cini. To su bili dani. Iako je proslo vec 7 godina od toga i dalje ih se rado prisecamo zajedno. Mislim da mu jos nisam oprostila sto me jednom prozvao da odgovaram iako je znao da nisam učila,vec ceo dan i noc provela s njim.



Nema komentara:

Objavi komentar