loading...

Ref

mmm

četvrtak, 15. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 28 godina, dugu i sretnu vezu s muskarcem, oduvek sam imala pomalo bisek*ualne sklonosti ali nista ozbiljno….





Imam 28 godina, dugu i sretnu vezu s muskarcem, oduvek sam imala pomalo bisek*ualne sklonosti ali nista ozbiljno. Ipak, u poslednje vreme zene mi ne izlaze iz glave! Tako su divne da me neke od njih prosto ocaravaju svojom pojavom, energijom, telom, osmehom, senzualnoscu. Moj momak ima sestu koja me svojom pojavom na*ali. Juče sedim sa njom na terasi pijemo kafu u jednom trenutku započnemo temu o bise*sualne devojke, osetila sam leptiriće u stomaku i priznala da ceznjem za tim.
Odmah priznala da je bisek*ualne sklonosti da imala par avanturica sa njenim drugaricama. Prišla sam njoj bez razmišljanja i poljubila… posle toga pričale smo o se*u… kako bih volela da probam….Priznala sam da danima i nocima mastam o vođenju ljubavi s nekom i ne znam sta bi dala da se s nekom od njih poljubim i pomilujem…



Nema komentara:

Objavi komentar