loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Taj dan sam išao u radnju kupiti sebi odjelo za maturu, tamo me uslužila jedna cura koja je imala ogromnu b*lju…




Taj dan sam išao u radnju kupiti sebi odjelo za maturu, tamo me uslužila jedna cura koja je imala ogromnu b*lju sa koje nisam mogao skinuti pogled. Od trenutka kada sam ušao u kabinu da se presvučem alatka mi se ukrutila i nije se mogla spustiti, jedini spas je bio da ga izd*kam što sam i krenuo da radim.


loading...

Nakon pet minuta ta djevojka je došla da provjeri šta radim (omislila je da ću ukrasti nešto), ali kada me je vidjela šta radim odmah me je izbacila iz kabine vrišteći na mene.
Radnja je bila puna, tako da su svi mogli vidjeti golog kako u rukama držim svoju alatku, najgore od svega jeste to da je tu bila i moja djevojka koja se krenula derati na mene udarajući me tašnom dok je moja majka pobjegla iz radnje jer nije mogla gledat tu sramotu koju sam im priredio.



Nema komentara:

Objavi komentar