loading...

Ref

mmm

subota, 10. lipnja 2017.

ISPOVEST: Ja sam jako lijepa i zgodna djevojka, ali, su se počele širiti priče o meni da sam ja ku*va …





Ja sam jako lijepa i zgodna djevojka, ali, su se počele širiti priče o meni da sam ja ku*va i da sam spavala sa svima iako sam nevina. Prvo me je cijelo selo terorisalo da sam ku*va onda cijela mojaškola. Momci su se sprdali na moj račun, hvatali su me gdje su stigli jer kako oni kažu šta je tebi tu čudno, ti si navikla na ovo. Izgubila sam dosta prijatelja i jednom mi je sve dojadilo i kako bih se opravdala i dokazala pristala sam da spavam sa njima. Ja sam znala da je to pogrešno ali nisam imala više snage da slušam to njihovo kikotanje gdje god se pojavim.


loading...

Kada sam došla u stan jednog od njih tu je bilo njih 4. Kondome što sam ponijela niko nije želio koristiti, njih troje su me okružili i krenuli me skidati, našli smo se na velikom krevetu i kada me je jedan od njih probio svi su ostali u čudu kada su vidjeli krv. Jedan se izvinuo i izašao iz stana da prošeta dok mi  ne završimo, ali kada su se uvjerili da sam govorila istinu nisu prestajali da me je*u. Njih trojica na mene jednu, osjećala sam se užasno i došlo mi je da razbijem glavu jer sam stvarno mislila da je to dobra ideja. Nakon svega toga nastavili da me zezati i sada od sramote ne ozlazim iz kuću i ne idem u školu. Ne znam šta da uradim da prestanu sa tim omalovažavanjem.



Nema komentara:

Objavi komentar